همه چیز درباره لیبل کانتک کره جنوبی

صفحه اصلی » لیبل ها » همه چیز درباره لیبل کانتک کره جنوبی

کانتک، یکی از پیشگامان در طراحی و تولید لیبل‌های پشت چسبدار در کره جنوبی است. این شرکت با سال‌ها تجربه در این صنعت، به عنوان یک نام تجاری برجسته در حوزه لیبل‌ها شناخته می‌شود. با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و طراحی منحصربه‌فرد، لیبل کانتک توانسته است به سطح بالایی از استانداردها، در صنعت لیبل برسد. از زمان تأسیس، شرکت Kontak در فناوری‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن سرمایه‌گذاری کرده است تا لیبل‌هایی با کیفیت و بی‌نظیر را برای مشتریان خود تولید کند.

لیبل‌های Kontak به واسطه طراحی‌های زیبا، استحکام بالا، قابلیت چاپ دقیق و دوام طولانی، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. این لیبل‌ها به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله صنعت مد، غذایی، دارویی، الکترونیکی و بسیاری دیگر. با توجه به استانداردهای بین‌المللی، لیبل کانتک با محیط‌زیست سازگار است و از مواد با کیفیت و قابل بازیافت استفاده می‌کند.

همچنین، شرکت کانتک به عنوان یک سازنده لیبل‌های پشت چسبدار، به توانایی تولید در مقیاس بزرگ و تأمین نیازهای متنوع مشتریان خود می‌پردازد. در ایران، بازارپسند نماینده انحصاری لیبل کانتک کره جنوبی است و می‌توانید محصولات کانتک را از این شرکت تهیه فرمایید.

لیبل پشت چسبدار

لیبل پشت چسبدار یا همان استیکر، یک نوع برچسب است که در پشت آن یک لایه چسب قرار دارد. این چسب معمولاً روی سطح محصول یا بسته‌بندی قرار می‌گیرد و با کشیدن پشته برچسب، برچسب از بسته‌بندی جدا می‌شود و روی سطح محصول چسبیده می‌شود. لیبل پشت چسبدار در بسته‌بندی محصولات بسیار متنوع استفاده می‌شود. این برچسب‌ها معمولا به منظور شناسایی محصول، برندسازی، اطلاعات محصول، نشانگر تاریخ تولید و انقضا، اطلاعات فنی، بارکد و بسیاری از موارد دیگر به کار می‌روند.

لیبل پشت چسبدار می‌تواند از مواد مختلفی مانند کاغذ، پلاستیک، وینیل یا فویل تولید شود. همچنین، این نوع برچسب‌ها به صورت رولی یا شیتی (ورق‌های جداگانه) در دسترس هستند. لیبل پشت چسبدار باعث آسانی در برچسب‌زنی محصولات و بسته‌بندی‌ها می‌شود. این برچسب‌ها قابلیت چاپ با تکنیک‌های مختلفی مانند چاپ افست، چاپ دیجیتال و حتی چاپ حرارتی را دارند. این امر به شرکت‌ها و برندها امکان می‌دهد تا لیبل‌های خود را با طرح و نقش دلخواه، طراحی و با رنگ‌بندی مطابق با هویت برند خود چاپ کنند.

لیبل کانتک کره جنوبی

انواع لیبل پشت چسبدار

در حال حاضر شرکت بازارپسند، به عنوان نماینده انحصاری لیبل کانتک کره جنوبی در ایران، محصولات برند کانتک را وارد و در سراسر کشور از طریق فروشگاهی در خیابان ظهیرالاسلام تهران توزیع میکند. در ادامه به معرفی و بررسی انواع لیبل‌های پشت چسبدار که بازارپسند به توزیع آن می‌پردازد، خواهیم پرداخت.

لیبل متالایز طلایی

لیبل متالایز طلایی یک نوع لیبل است که با استفاده از فرآیند متالایزاسیون به رنگ طلا درست می‌شود. این لیبل‌ها با استفاده از مواد مختلفی مانند پلی‌استر، فویل آلومینیوم یا فویل برنزی تولید می‌شوند و به طور کلی به دو صورت رولی (روی رول) یا شیتی (به صورت ورق‌های جداگانه) در دسترس هستند.

لیبل سلفون بی‌رنگ

لیبل سلفون بی رنگ یک نوع لیبل است که از سلفون بی‌رنگ تولید می‌شود. سلفون بی‌رنگ یک نوع ماده شفاف و براق است که معمولا از پلی‌پروپیلن تولید می‌شود. این لیبل، شفاف و بدون رنگ است، بنابراین لیبل سلفون بی‌رنگ اجازه می‌دهد تا طرح و محتوای زیر آن به خوبی دیده شود.

لیبل متالایز نقره‌ای رگه‌دار

لیبل متالایز نقره‌ای رگه‌دار یک نوع لیبل است که با استفاده از فرآیند متالایزاسیون، لایه‌ای از مواد فلزی مانند نقره را با رگه‌هایی روی سطح آن ایجاد می‌شود. این رگه‌ها به لیبل ظاهری منحصربه‌فرد و زیبا می‌بخشند و به محصول یک جذابیت بیشتری می‌دهند.

لیبل سفید مات

لیبل سفید مات یک نوع لیبل است که دارای یک سطح سفید و مات است. این نوع لیبل با استفاده از مواد مختلفی مثل پلی‌استر، کاغذ یا فویل تولید می‌شود. لیبل سفید مات با سطحی مات، به محصول شما ظاهری ساده و طبیعی می‌بخشد. این ویژگی باعث می‌شود نور مستقیم به لیبل برخورد نکند و باعث کاهش درخشندگی در سطح لیبل می‌شود.

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *